2009-03-09

Välkommen till min blogg!

Bestämde mig idag för att skapa en ny blogg, jag var inte riktigt nöjd med min förra. Jag vill kunna skriva om allt och ingenting, i min förra blogg hade jag nischat mig för mycket. Jag ska strax iväg för att hämta Elvira på förskolan, så detta blir bara ett kort inlägg för att kolla så det fungerar!
Oskar sitter vid mina fötter och tuggar på sin hårborste. Han har sovit ute och när jag tog av honom mössan var håret alldeles rufsigt, så jag försökte fixa till håret lite. Det gick inte så bra, babyborsten är ganska oanvändbar. Han har så långt hår nu, min lilla sötnos. Jag vill klippa honom, men protester inkommer från alla håll och kanter, framför allt från svärmor som nog är den som kommer klippa honom i framtiden. Hon klipper min man och de övriga pojkarna på den sidan av släkten.
Nej, tiden går fort när man har roligt! Dags att avsluta och åka och hämta dottern!


Dagens citat:
Den som inga barn har, vet inte vad äkta kärlek är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar